اطلاعیه ثبت نام - ویژه دانشجویان ورودی مهر 97 (جدید الورود) - مقطع کاردانی

 

ضمن تبریک قبولی در مرکز علمی کاربردی گسترش انفورماتیک ایران، پذیرفته‌شدگان می‌بایست از روز سه شنبه 20 شهریور لغایت شنبه 24 شهریور جهت ثبت‌نام به نشانی www.edu.uast.ac.ir مراجعه و از قسمت "ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی مهر 97" ابتدا نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام نموده و حداکثر تا روز یک شنبه 25 شهریور در ساعات اداری (شنبه الی چهارشنبه ساعت 8 الی 12 یا 13 الی 15.30) جهت تكميل مراحل ثبت‌نام و انتخاب واحد درسی با در دست داشتن مدارک زیر به صورت حضوري به این مرکز به آدرس (خیابان انقلاب - حدفاصل حافظ و استاد نجات الهی - پلاک 860) مراجعه نمایند.

مدارک بارگذاری شده در سامانه بمنظور شفافیت و امکان تطبیق، حتما اسکن گردد، بنابراین از عکس گرفتن توسط دوربین، تلفن همراه و ... جدا خودداری نمایید)

الف/ نحوه ثبت نام اینترنتی: (از سه شنبه 20 شهریور لغایت شنبه 24 شهریور)

جهت ورود به سامانه www.edu.uast.ac.ir می‌بایست پس از ورود به صفحه "ثبت نام پذیرفته‌شدگان کاردانی مهر 97" با وارد نمودن نام کاربری (کدملی) و رمز عبور (شماره شناسنامه) وارد سامانه شويد.

تذکر: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه، می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را در سمت چپ بالای صفحه مشاهده نموده و نسبت به انجام عملیات مورد نظر اقدام نمایند.

در ادامه با کلیک بر روی گزینه های تكمیل اطلاعات فردي، آپلود عكس (عکس پرسنلی 3×4 زمینه سفید، تمام رخ)، کپي کارت ملي (پشت و رو)، کپي تمامي صفحات شناسنامه، کارت پایان خدمت یا معافیت یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید(پشت و رو)، گواهي نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه (به هیچ عنوان مدرک پیش دانشگاهی بارگزاری نگردد)، کاربرگ 101 (ویژه شاغلین)، کاربرگ 102 (برای دانشجویانیکه گواهی پایان تحصیلات آنان آماده نگردیده است)، کاربرگ 212 (ضوابط آموزشی) و کاربرگ 104 (تعهد برای دانشجویان دارای مغایرت) نسبت به بارگزاری، تکمیل و تایید اطلاعات اقدام نمایند.

ب / شرح ثبت نام حضوری: (از سه شنبه 20 شهریور لغایت یک شنبه 24 شهریور در ساعات اداری)

شنبه الی چهارشنبه ساعت 8 الی 12 یا 13 الی 15.30)

تذکر: پذیرفته شدگان میبایست قبل از مراجعه به این مرکز کلیه امور مربوط به ثبت نام اینترنتی از قبیل تكمیل اطلاعات فردي، بارگزاري عكس و فرم هاي مربوط را انجام دهند.

 مدارك لازم جهت ثبت‌نام:

تذکر 1: تمام کپی ها خوانا و روی برگ A4 یکرو تهیه گردد.

تذکر 2: با توجه به اینکه اصل مدرک دیپلم دانشجویان تا پایان تحصیلات در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت لذا تهیه تصویر آن جهت استفاده های شخصی ضروری است.

1- شش قطعه عكس همانند پرسنلی زمینه سفید تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

2- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

3- اصل و تصویر كارت ملي.

 4- اصل و 2 نسخه تصویر مدرک پایان تحصیلات دوره متوسطه (دیپلم)

 5- اصل کاربرگ شماره 101 (گواهي اشتغال) به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسئول، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار (براي پذيرفته‌شدگان سهمیه شاغل).

 6- اصل و تصویر مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحه 4 دفترچه راهنماي پذيرش مذكور مشخص نمايد (براي برادران)

 7- پس از انتخاب واحد توسط کارشناسان آموزش به واحد مالی جهت پرداخت 15% حق ستاد دانشگاه جامع و 85% شهریه ثابت مرکز مراجعه فرمائید.

جهت پرداخت مبلغ 15% حق ستاد بهمراه داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم الزامی می باشد.

مبلغ 85%  شهریه ثابت رشته های شبکه های کامپیوتری  ، اینترنت ، برنامه سازی ، سیستمهای کامپیوتری :    4،453،686 ریال

مبلغ 85% شهریه ثابت رشته امور بانکی : 3،251،261  ریال 

زمان پرداخت مبلغ 85% شهریه متغیر متعاقبا" اعلام خواهد شد.

فرزندان و همسران جانبازان 25% به بالا ، شهدا و آزادگان مشمول استفاده از سهمیه بنیاد شهید می باشند بنابراین در هنگام ثبت نام 2 نسخه کپی پشت و رو از کارت جانبازی به همراه داشته باشید.

 8- رسید تاییدیه تحصیلی (دانشجویان جهت دریافت تاییدیه تحصیلی می توانند با در دست داشتن کپی دیپلم متوسطه به دفتر پیشخوان دولت (مستقر در مرکز) مراجعه نموده و رسید آن را دریافت نمایند. تحویل رسید تاییدیه تحصیلی در زمان ثبت نام الزامی است.)

اطلاعات تماس

 

  • آدرس: ایران، تهران
  • خیابان انقلاب - بین پل حافظ و خیابان نجات الهی
  • دانشگاه گسترش انفورماتیک ایران پلاک 860 
  • تلفن تماس:5-66706053(021)

نظر کاربران

بالا
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…